محل تبلیغات شما

نتایج جستجو برای عبارت :

سربازِ وطن، قُلِ من

حس عجیبیه که داداش دوقلوت بعد ۲۲ سال که همش ور دلت بوده،
و هم تو مخ هم،
و هم یار و یاور هم بودین،
 یهو سر ظهر موهاشو بزنه و ساعت ۲:۳۰ شب با اتوبوس بره تهران واسه آموزشی سربازی.
البته که انقد یهو هم نبود ولی باور کردنش خیلی یهویی بود.
حس عجیبیه واقعا‌
هم ذوقشو دارم
هم نگرانشم
و هم هنوز نرفته دلتنگش.
بریم ببینیم که این یه ماه بدون حضور فیزیکی محمد چطوری میگذره!
زندگی این روزا عجیب شده و روز به روز عجیب تر هم میشه.
هر روز با تو
قبل از طلوع آفتاب بیدار میشوم
به میدان صبحگاه میروم
اسلحه به دست میگیرم
عصرها به خودم زنگ میزنم
و شب ها وقت خاموشی
خیالت را در آغوش میگیرم.
نیمی از من همراهت
و نیمی دیگر،
اینجا
دور از تو
سربازِ نگهبان عشق توست.

سپیده
وجودِ بابرکت یعنی وجودِ تو.که هم با زنده بودنت به زندگی ها حیات بخشیدی، و هم با رفتنت قلبها رو بیدار کردی. 
مرد باغیرت!
رفتنت شونه های خواب زده مون رو ت داد و اشکی شد که ریخت تو چشمای بهت زده مون. مردی رو دیدیم که محکم ایستاده وسط هجوم طوفان درحالی که خنده روی لب داره و خم به ابرو نمیاره! 
رفتنت تمون داد. مرد باغیرت!

پ.ن1: هنوزم کسی مونده تو این مملکت که بگه "آمریکا دشمن نیست"؟؟!!
پ.ن2: حاج قاسم مصداق واقعیِ آیه ی "اشداءُ علی الکفار، رحماء
٢٦»قُلِ‌ اللّهُمَّ‌ مالِکَ‌ الْمُلْکِ‌ تُؤْتِی الْمُلْکَ‌ مَنْ‌ تَشاءُ وَ تَنْزِعُ‌ الْمُلْکَ‌ مِمَّنْ‌ تَشاءُ وَ تُعِزُّ مَنْ‌ تَشاءُ وَ تُذِلُّ‌ مَنْ‌ تَشاءُ بِیَدِکَ‌ الْخَیْرُ إِنَّکَ‌ عَلى‌ کُلِّ‌ شَیْ‌ءٍ قَدِیرٌ بگو:خداوندا! تو صاحب فرمان و سلطنتى.به هرکس(طبق مصلحت و حکمت خود)بخواهى حکومت مى‌دهى و از هرکس بخواهى حکومت را مى‌گیرى و هرکه را بخواهى عزّت مى‌بخشى و هرکه را بخواهى ذلیل مى‌نمایى،همه خیرها تنها به دست تو
کرونا مثل مشکلات قبلی از بین می رود اما آیا  برخی از ما دوباره به  دوری از راه خدا ادامه می دهیم آیا وقت آن نشده با تضرع به آغوش محبت خدا باز گردیم،  مشکلات دنیا برای این است که ما از خواب غفلت دنیا بیدار شویم .
 
قُلْ مَنْ یُنَجِّیکُمْ مِنْ ظُلُمَاتِ الْبَرِّ وَالْبَحْرِ تَدْعُونَهُ تَضَرُّعًا وَخُفْیَةً لَئِنْ أَنْجَانَا مِنْ هَٰذِهِ لَنَکُونَنَّ مِنَ الشَّاکِرِین
بگو: آن کیست که شما را از تاریکی‌های بیابان و دریا نجات می‌دهد گاهی که
پنجشنبه - ۲7 دی ۱۳۹۷--------آل عمران--------قُلِ اللَّهُمَّ مَالِکَ الْمُلْکِ تُؤْتِی الْمُلْکَ مَنْ تَشَاءُ وَتَنْزِعُ الْمُلْکَ مِمَّنْ تَشَاءُ وَتُعِزُّ مَنْ تَشَاءُ وَتُذِلُّ مَنْ تَشَاءُ بِیَدِکَ الْخَیْرُ إِنَّکَ عَلَى کُلِّ شَیْءٍ قَدِیرٌ ٢٦ تُولِجُ اللَّیْلَ فِی النَّهَارِ وَتُولِجُ النَّهَارَ فِی اللَّیْلِ وَتُخْرِجُ الْحَیَّ مِنَ الْمَیِّتِ وَتُخْرِجُ الْمَیِّتَ مِنَ الْحَیِّ وَتَرْزُقُ مَنْ تَشَاءُ بِغَیْرِ حِسَابٍ ٢٧------
فرمانده، بدون سلاح رفته بود صدای معترضان را بشنود!
 شهید ابراهیمی می‌گفت: باید مردم معترض بی‌گناه را از این صف جدا کرد. بدون سلاح، تأکید می‌کنم بدون سلاح بین جمع رفت. همین که می‌خواست با مردم هم صحبت شود، چند نفر محاصره‌اش می‌کنند. یک نفر تیر به پهلویش می‌زند. بعد چاقو به قلبش می‌زنند، وقتی خونین روی زمین می‌افتد و بی‌حال می‌شود یک نفر چاقو را توی سرش فرو می‌کند.
آقامرتضی فرمانده بود اما همیشه به پاسدار بودنش افتخار می‌کرد. فرمانده‌ا
او
مادر لشکری از مردهایی 
که به امرش سینه سپر می کنند
در مقابل دشمن
او
بی بیِ پیر دشت هایی که سال ها
میزبان گله ی سواران مهربان بوده
او
غم های بی رنگ و بی شمارش را
توی موهای سفیدش ریخته
و بوی نگی اش هر صبح و ظهر و غروب
چادر کلّ کولی ها را پر می کند
او
نمیه های شب 
یک تشنه ی کشنده می شد
بی اینکه بداند ادعا چیست
نشسته در کنج و به دوردست ها چشم می دوخت
و نمی داست
دست هایی را که نزدیک به شکارش اند
سربازِ از جنگ بازگشته هیچ نمی دانست دوست و دشمن را
ول
با اینکه خداوند سبحان می‌فرماید: سَنُریهِمْ آیاتِنا فِی الْآفاقِ وَ فی‏ أَنْفُسِهِ؛ به زودی نشانه‌های روشن خود را در نواحی [آسمان و زمین] و در وجود خود آنان به ایشان ارائه خواهیم داد»(فصلت 53)
همچنین می‌فرماید: قُلِ انْظُرُوا ما ذا فِی السَّماواتِ وَ الْأَرْضِ؛ بگو: بنگرید که در آسمان‌ها و زمین چه چیز است»(یونس 101)
آیا ممکن است با وجود خلوص و صدق در استعلام و طلب، هدایت و ارائه آیات معرفت برای انسان نباشد؟! باب رسیدن به کمالات و لقاءالله
تَبَارَکَ اسْمُ رَبِّکَ ذِی الْجَلَالِ وَالْإِکْرَامِ
فَتَبَارَکَ اللَّهُ أَحْسَنُ الْخَالِقِینَ
فَتَبَارَکَ اللَّهُ رَبُّ الْعَالَمِینَ 
وَتَبَارَکَ الَّذِی لَهُ مُلْکُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ وَمَا بَیْنَهُمَا
قُلِ انظُرُوا مَاذَا فِی السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ وَمَا تُغْنِی الْآیَاتُ وَالنُّذُرُ عَن قَوْمٍ لَّا یُؤْمِنُونَ یونس: ١٠١
بگو: با تأمل بنگرید که در آسمان ها و زمین [از شگفتی های آفرینش و عجایب خلقت] چه چیزها هست؟ و
تَبَارَکَ اسْمُ رَبِّکَ ذِی الْجَلَالِ وَالْإِکْرَامِ
فَتَبَارَکَ اللَّهُ أَحْسَنُ الْخَالِقِینَ
فَتَبَارَکَ اللَّهُ رَبُّ الْعَالَمِینَ 
وَتَبَارَکَ الَّذِی لَهُ مُلْکُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ وَمَا بَیْنَهُمَا
قُلِ انظُرُوا مَاذَا فِی السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ وَمَا تُغْنِی الْآیَاتُ وَالنُّذُرُ عَن قَوْمٍ لَّا یُؤْمِنُونَ یونس: ١٠١
بگو: با تأمل بنگرید که در آسمان ها و زمین [از شگفتی های آفرینش و عجایب خلقت] چه چیزها هست؟ و
mahdi 313:☘☘ حدیثی آموزنده و زیبا
 رُوِیَ عَنْ أَمِیرِ اَلْمُؤْمِنِینَ عَلَیْهِ السَّلاَمُ : أَنَّهُ رَأَى رَجُلاً یَدْعُو مِنْ دَفْتَرٍ دُعَاءً طَوِیلاً فَقَالَ لَهُ:یَا هَذَا الرَّجُلُ إِنَّ اَلَّذِی یَسْمَعُ اَلْکَثِیرَ هُوَ یُجِیبُ عَنِ اَلْقَلِیلِ. فَقَالَ اَلرَّجُلُ: یَا مَوْلاَیَ فَمَا أَصْنَعُ؟ قَالَ: قُلِ اَلْحَمْدُ لِلَّهِ عَلَى کُلِّ نِعْمَةٍ وَ أَسْأَلُ اَللَّهَ مِنْ کُلِّ خَیْرٍ وَ أَعُوذُ بِاللَّهِ مِنْ کُلِّ شَرٍّ
☘☘ حدیثی آموزنده و زیبا
 رُوِیَ عَنْ أَمِیرِ اَلْمُؤْمِنِینَ عَلَیْهِ السَّلاَمُ : أَنَّهُ رَأَى رَجُلاً یَدْعُو مِنْ دَفْتَرٍ دُعَاءً طَوِیلاً فَقَالَ لَهُ:یَا هَذَا الرَّجُلُ إِنَّ اَلَّذِی یَسْمَعُ اَلْکَثِیرَ هُوَ یُجِیبُ عَنِ اَلْقَلِیلِ. فَقَالَ اَلرَّجُلُ: یَا مَوْلاَیَ فَمَا أَصْنَعُ؟ قَالَ: قُلِ اَلْحَمْدُ لِلَّهِ عَلَى کُلِّ نِعْمَةٍ وَ أَسْأَلُ اَللَّهَ مِنْ کُلِّ خَیْرٍ وَ أَعُوذُ بِاللَّهِ مِنْ کُلِّ شَرٍّ وَ أَ
وَرِقه در بِمو بوردْمه سربازی  
کَلّه ره تاس هاکِردِنه دژبانی 
نظام جمع و رژه صدای شیپور  
هَمِش وِنا بوشیم تابع دستور
میدون تیر و صحرا و خشمِ شو 
قِرار نِدارِمْبی هَمِش دو به دو  
اَمه غذا  لوبیا،  عدس پِلا 
اَرمونِ ننای بَپته غِذا 
آفتابی روزِ گرمی و سوزِ شو 
مه چِکِلِ تَن ره هاکِردِنه او 
بیدار باش صِوی، غه‌ی فرمانده
خو وِسته لوچِمه، بَیمه درمانده
نگهبونی، تیناری و دلتنگی 
آزار دِنّه روح سرباز خدائی
مرخصی شومبه خِشحال و خندون 
دَگِرد
دعای ۶۰ قاف برای در امان ماندن از بلاهای دنیا
دعای ۶۰ قاف مجموعه ای از شش آیه قرآن است که مجموعا ۶۰ بار حرف قاف» در آن تکرار شده است. برای دعای ۶۰ قاف خواص فراوانی ذکر شده است. 
دعای ۶۰ قاف به مجموعه ۶ آیه از آیات قرآن مجید گفته می شود که در هر کدام از آن ها ۱۰ بار حرف ق» تکرار شده است و مجموعا تعداد قاف های آن به ۶۰ عدد می رسد.
 
کاربردهای دعای ۶۰ قاف    خواندن دعای ۶۰ قاف قبل یا بعد از نماز صبح و مداومت بر این کار بلاهای دنیوی را از انسان دور می
این روزها مشغول دست و پنجه نرم کردن با بیماری هستم . یک سری مشکلات داشتم که باعث ایجاد فشارهای روحی روانی از نیمه های اردیبهشت تا اوایل تیر ماه بر من شد و همین باعث بروز بیماری های جسمی در من از اوایل تیر شد . تا نیمه های مرداد خیلی درد کشیدم . الان بهترم . ولی هنوز کامل خوب نشدم . چون هنوز مشکلاتم حل نشده و دائم در معرض تنش روحی روانی قرار دارم .
البته من دوست ندارم الکی توی وبلاگم مطالب به درد نخور بنویسم . ولی اینقدر این چند ماه حال روحی و جسمی ام
بگو چه کسى شما را از تاریکیهاى خشکى و دریا مى ‏رهاند در حالى که او را به زارى و در نهان مى‏ خوانید.بگو خداست که شما را از آن [تاریکیها] و از هر اندوهى مى ‏رهاند باز شما شرک مى ‏ورزید (سوره انعام ایات 63 و 64)
از پیام ها و نتایج اعتقاد به توحید باور "نقش اختصاصى خداوند" در برهه هاى حساس و بحرانهاى زندگى و نجات آدمیان از مهلکه ها و از هرگونه اندوه و سختى است.بعد از آشنایی با امامزادگانی با نام هایی عجیب و غریب مثل امامزاده بیژن و قلقلی و امروز چشمم
بدون قلیون و چُپُق، قهوه‌چی
نشسته بی‌حال و عُنُق قوه‌چیبراش نداره آسمون قشنگیچاییِ زعفرون نداره رنگیخیالش از زیاد و کم خالیهتختِ کنار حوض هم خالیهگم شده از تو سینیا قندونشاون لبای شبانه‌روز خندونشبه چشمِ حوصله‌اش هوا برفیهقُل‌قُلِ آبِ جوش، پرحرفیهزنگ‌میزنن، نمیشنفه صدارونمیشنفه زنگ پیامکاروخسته شده، دیگه نداره اصلاحالِ جواب‌دادن به مشتی حسندلِ لیوانای حصیری خونهتلخه شبیه قهوه، قهوه‌خونهدرنمیاد صدایی از قنارینمیخونه رادیو ا
بدون قلیون و چُپُق، قهوه‌چی
نشسته بی‌حال و عُنُق قهوه‌چیبراش نداره آسمون قشنگیچاییِ زعفرون نداره رنگیخیالش از زیاد و کم خالیهتختِ کنار حوض هم خالیهگم شده از تو سینیا قندونشاون لبای شبانه‌روز خندونشبه چشمِ حوصله‌اش هوا برفیهقُل‌قُلِ آبِ جوش، پرحرفیهزنگ‌میزنن، نمیشنفه صدارونمیشنفه زنگ پیامکاروخسته شده، دیگه نداره اصلاحالِ جواب‌دادن به مشتی حسندلِ لیوانای حصیری خونهتلخه شبیه قهوه، قهوه‌خونهدرنمیاد صدایی از قنارینمیخونه رادیو
به داستان ملاقات سید هاشم حدّاد و آقای طباطبایی به روایت محمدحسین طهرانی توجه کنید:
ملاقات حضرت آیة الله علّامه طباطبائى و حضرت حاج سیّد هاشم حدّاد: چون فصل تابستان بود و حوزه تعطیل بود، لهذا بسیارى از أعاظم و فضلاء در حوزه نبودند؛ ولى بعضاً اطّلاع پیدا نموده به دیدنشان مى‏آمدند. حضرت استاذنا العلّامه حاج سیّد محمّد حسین طباطبائى نَوّر اللهُ مرقدَه مسافرت ننموده و در قم بودند. بنده خدمت آقا عرض کردم: میل دارید ایشان را اطّلاع دهم تا به دی
بسم الله الرحمن الرحیم
.بنابراین وسیله هم به معناى تقرّب جستن است و هم به معناى چیزى است که باعث تقرّب به دیگرى مى شود و این یک مفهوم وسیع و گسترده اى دارد. به آیات قرآن مجید باز مى گردیم.در قرآن مجید واژه وسیله در دو آیه به کار رفته است. اوّل آیه 35 سوره مائده است که مى گوید: (یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا اتَّقُوا اللهَ وَابْتَغُوا إِلَیْهِ الْوَسِیلَةَ وَجَاهِدُوا فِى سَبِیلِهِ لَعَلَّکُمْ تُفْلِحُونَ). مخاطب در این آیه همه افراد با ایم
بسم الله الرحمن الرحیم
.پاسخی به وهابیان
بنابراین وسیله هم به معناى تقرّب جستن است و هم به معناى چیزى است که باعث تقرّب به دیگرى مى شود و این یک مفهوم وسیع و گسترده اى دارد. به آیات قرآن مجید باز مى گردیم.در قرآن مجید واژه وسیله در دو آیه به کار رفته است. اوّل آیه 35 سوره مائده است که مى گوید: (یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا اتَّقُوا اللهَ وَابْتَغُوا إِلَیْهِ الْوَسِیلَةَ وَجَاهِدُوا فِى سَبِیلِهِ لَعَلَّکُمْ تُفْلِحُونَ). مخاطب در این آی
{مهدویت در قرآن - شماره 8}
(جزء هشتم)
هَلْ یَنْظُرُونَ إِلَّا أَنْ تَأْتِیَهُمُ الْمَلَائِکَةُ أَوْ یَأْتِیَ رَبُّکَ أَوْ یَأْتِیَ بَعْضُ آیَاتِ رَبِّکَ  یَوْمَ یَأْتِی بَعْضُ آیَاتِ رَبِّکَ لَا یَنْفَعُ نَفْسًا إِیمَانُهَا لَمْ تَکُنْ آمَنَتْ مِنْ قَبْلُ أَوْ کَسَبَتْ فِی إِیمَانِهَا خَیْرًا  قُلِ انْتَظِرُوا إِنَّا مُنْتَظِرُونَ»*۱
امام صادق(ع) در این باره می فرمایند:
مراد از آیات، ائمه و منظور از آیتی که مورد انتظار است، حضرت قا
شبه علم یعنی اینکه کسی جوجه را رنگ کند به عنوان قناری قالب کند یا
قورباقه را رنگ می کند و جای فولکس قورباقه ای غالب می نمایاند .
مثلا" می گوید خون غذا و اکسیژن سلول های بدن را تامین می کند و مواد ضایع را می برد در حالیکه این مطلب کاملا" درست  نیست و بر پایه آن دانشی غلط بنیان گذاری شده است .
یا می گویند علت دیابت مصرف زیاد مواد قندی است و با انسولین کار راست و ریس میشه که این هم غلط غلوطه غلطه .
 یک روشی پیدا می کنند تا چندین بار چیزی را غالب نمایند
شبه علم یعنی اینکه کسی جوجه را رنگ کند به عنوان قناری قالب کند یا
قورباقه را رنگ می کند و جای فولکس قورباقه ای غالب می نمایاند .
مثلا" می گوید خون غذا و اکسیژن سلول های بدن را تامین می کند و مواد ضایع را می برد در حالیکه این مطلب کاملا" درست  نیست و بر پایه آن دانشی غلط بنیان گذاری شده است .
یا می گویند علت دیابت مصرف زیاد مواد قندی است و با انسولین کار راست و ریس میشه که این هم غلط غلوطه غلطه .
 یک روشی پیدا می کنند تا چندین بار چیزی را غالب نمایند
یسئَلُونَک عَنِ الْخَمْرِ وَ الْمَیسِرِ قُلْ فِیهِمَا إِثْمٌ کبِیرٌ وَ مَنَفِعُ لِلنَّاسِ وَ إِثْمُهُمَا أَکبرُ مِن نَّفْعِهِمَا وَ یسئَلُونَک مَا ذَا ینفِقُونَ قُلِ الْعَفْوَ کَذَلِک یبَینُ اللَّهُ لَکُمُ الاَیتِ لَعَلَّکمْ تَتَفَکَّرُونَ‏.(۱)درباره شراب و قمار، از تو می‏پرسند، بگو: در آن دو، گناهی بزرگ، و سودهایی برای مردم است، و[لی‏] گناهشان از سودشان بزرگتر است. »۱

از جمله گناهان کبیره از نظر دین اسلام خوردن مشروبات الکلی است.
مالکِ واقعی
✍ فکر و غصّه‌ی زیادی #انسان رو خسته میکنه.در حالی که #خدا، مالک و تدبیر کننده کارهاست:
قُلِ اللَّهُمَّ مَالِکَ الْمُلْکِ تُؤْتِی الْمُلْکَ مَن تَشَاءُ وَ تَنزِعُ الْمُلْکَ مِمَّن تَشَاءُ وَ تُعِزُّ مَن تَشَاءُ وَ تُذِلُّ مَن تَشَاءُ بِیَدِکَ الْخَیْرُ إِنَّکَ عَلَی کُلِّ شَیْءٍ قَدِیرٌ (آل عمران/۲۶)
بگو: بارالها! مالک حکومتها تویی. به هر کس بخواهی، حکومت می‌بخشی،و از هر کس بخواهی، حکومت را می‌گیری. هر کس را بخواهی، عزّت م
سرباز یا فرمانده؟
تعارف که ندارم
تو
فرمانده ی دل های
یک ملت نه
یک امت بودی
با ارواحی غیر متفق
و خود دلیل اتفاق
این ارواح شده ای
و حالا این امت و 
امتحانی سخت
در اعتماد به ولایت
برای انتقام خونت!
 
پی نوشت :
پوتین ها را به پا کنید
که زمان فتح ریاض و حجاز
رسیده!
* بسم الله الرحمن الرحیم *
 
و قُلِ اعْمَلُوا فَسَیَرَى اللَّهُ عَمَلَکُمْ وَ رَسُولُهُ وَ الْمُؤْمِنُونَ وَ سَتُرَدُّونَ إِلى‏ عالِمِ الْغَیْبِ وَ الشَّهادَةِ فَیُنَبِّئُکُمْ بِما کُنْتُمْ تَعْمَلُونَ (105) توبه
چون خودش از راه باطن به اینجا رسید و در باطن دیگران کشش و گرایش ایجاد می‌‌کند، پس می‌داند که در درون افراد چه خبر است.فرمود: هرچه می‌کنید انجام بدهید و خدا می‌داند؛ این سین، سین تحقیق است نه سین تسویف، نه یعنی بعداً خدا می‌دا
در طول ۲ ماهی که توی آموزشیِ پادگان به معنایِ واقعی زندگی می‌کردم با آدم‌های مختلفی و نشر داشتم. با کارآفرینی که لفظِ قلم حرف می‌زد و عمیقا دلسوز بود تا قصابِ شوخ‌طبع و حاشیه‌درست‌کنی که نمی‌شد حرف بزند و ما خنده‌مان نگیرد. از کسانی که در فعالیت‌های فرهنگی‌ای چون چاپ و نشر و یا تولید پادکست و فعالیت داشتند تا دیزاینرِ خانه و استادِ نرم‌افزارهای کامپیوتر و .این‌ها را برای چه می‌گویم؟ بگذارید کمی جلو برویم کم‌کم به اصل قضیه می
خطبه اول: پس از توصیه به تقوا خطیب جمعه به مناسبت بعثت پیامبر درباره آن حضرت بیان داشت: خدای ‏تعالی در آیه ۲۱ سوره احزاب می فرماید:و لکم فی رسول الله اسوه حسنه» ؛ یعنی برای شما در پیامبر خدا ‏الگویی نیکو می باشد.بعضی افراد خواستند پیامبر را در یک جمله خلاصه کنند؛ گفتند:خلقه هو القرآن؛ یعنی ‏هرچه در قرآن از فضائل و کرائم و خوبیها نقل شده همه در پیامبر جمع است. در مورد اسوه بودن، یعنی زندگی ‏حضرت را یک تابلو برای زندگی خود قرار دادن ؛ ‌‌‌‌‌
دو دلیل برای پایان دادن حسنِ ظنّ:
1
نفر اول لوله‌های گازِ خانۀ مار را کشیده و از محرّم پارسال پولی بهش دادیم که به مهندس گاز بدهد و بیایند کنتوری برای ما وصل کنند. اول می‌گفت که مهندس نمی‌آید تأیید کند، بعد هر بار می‌گفت شنبه و یکشنبه، بعد به حضرت معصومه قسم می‌خورد و می‌گفت پی گیر کار هستم. بعد داستانی داشت که مهندس به عراق رفته و خودش از جیبش پول مهندسِ دیگری داده و بعد از کلی زنگ زدن با این حساب که هر روز میگفت پیگیر کارت هستم یک شب خودش با
امروز قرار است تا به نقدی موشکفانه و روانشناسانه دربارۀ مهره‌های شطرنج بپردازیم. اول از شاه شروع کنیم که معلوم نیست توسطِ چه کسی منصوب به شاهی گشته آن هم با این نبوغش که فقط می‌تواند یک خانه این طرف و آن طرف برود در حالی که وزیری لایق‌تر در کنار او ایستاده و توانایی‌های بسیاری در جولان دهی‌ و کشت و کشتار دارد.
احتمالا شاهِ شطرنج هم لیستی رأی آورده و محمد خاتمی دستور تَکرارش را داده. یعنی به این اصلاح طلب‌های خائن رحم کنی می‌آیند و اسمِ یک
توحید ذاتى
‏توحید، درجات و مراتب دارد، همچنان که شرک نیز که مقابل توحید است مراتب و درجات دارد. تا انسان همه مراحل توحید را طى نکند، موحّد واقعى نیست.
توحید ذاتى یعنى شناختن ذات حق به وحدت و یگانگى. اوّلین شناختى که هر کس از ذات حق دارد، غنا و بى ‏نیازى اوست، یعنى ذاتى است که در هیچ جهتى به هیچ موجودى نیازمند نیست و به تعبیر قرآن غنىّ» است، همه چیز به او نیازمند است و از او مدد مى‏گیرد و او از همه غنىّ است‏ یا أَیُّهَا النَّاسُ أَنْتُمُ الْف
سلام علیکم
شهادت صادق آل محمد سلام الله علیهم اجمعین بر همگان تسلیت باد.
بابت تاخیر امروز صمیمانه عذر خواهی می کنم
عارضم خدمت شما که یه سال یکی از رفقا اومد و گفت فلانی خواب دیدم یه نفر اومد به من و تو گفت اگه می خواهید برید کربلا، یه نذری برای امام صادق بکنید.خلاصه که یادت نره.
یادم رفت.
خودش یه نذری کرد و همون سال رفت کربلا.
روزی که می خواست بره گفت نذرت را به جا آوردی؟
گفتم کدوم نذر؟
گفت عجب.
تازه یادم افتاد
نمی دونم چی شد که گفتم 68 روز،
پنجم نوامبر هر سال ، سلسله جشن هایی در انگلستان برگزار میشود که به گای فاکس سوزان» شناخته میشود!
در این جشن ها قصد بر این بوده که علیه
یکی از دشمنان پادشاهی انگلستان نفرت سازی شود اما همه این نقشه ها با یک فیلم سینمایی
به هم ریخت و واژگون شد!
گای فاکس که سوژه اصلی این جشن هاست ، یک
فرد انگلیسی است که به همراه گروهش به دلیل مسائل مذهبی میان فرقه ای مسیحیت دست به
یک نقشه بزرگ برای کشتن پادشاه بریتانیا زد اما ناکام ماند!


انگلستان یک کشور کاتولیک
بیاناتی عرشیبسیار مهمبسیار دقیقبسیار پایه
در خصوص:معرفت نورانیت
دوستان عنایت داشته باشند، این مبحث هرچند طولانی است، ولی بخاطر اهمیت آن، و حفظ انسجام آن، یکجا تایپ و ارسال می گردد تا عزیزان اشراف کامل به مفهوم حقیقی و نورانی و و ملکوتی آن پیدا کنند.
فهم دقیق این مبانی،ادراک صحیح و عمیق این حقایقمی تواند اسرار بسیاری را به منظر شهود عارفان وارسته و مهذّب مکشوف سازد.

دوستان عزیزهرچند مطلب طولانی است،ولی بی نهایت مهم و حیاتی است.توصی
   
      











متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.
توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشد
با این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آورد.






  
جهانِ من و تو

تا به حال به این فکر کرده بودی؟

که دنیای من و تو چه جوریه؟

 

دنیای
من و تو ویژگی های خودش رو داره

هر
چیزی ب
بسم
الله الرّحمن الرّحیم»
بر فرض، این مرحله طی شد و ما این همه را فهمیدیم، بعد چه بکنیم؟ و چگونه
ادامه بدهیم .؟
نکته این است که خیال می‌کنی ما می‌خواهیم عمل‌ها را عوض
کنیم. در حالی که این همان تنوع‌کاری و بازیگری است. ما می‌خواهیم محرک‌ها را
دگرگون کنیم. ما می‌خواهیم که همراه این تلقی، هدف تو از سطح لذت و رفاه و تنوع و
خوشی بالاتر بیاید و تو بار سنگین را بر روی شانه‌هایت احساس کنی و بفهمی که تو با
تمام هستی و با تمام نسل‌ها مربوط هستی. پ
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

تبلیغات متنی