محل تبلیغات شما

نتایج جستجو برای عبارت :

دانلود رایگان بررسی تأثیر ابعاد برند بر وفاداری مشتریان PDF \- Word

دانلود رايگان بررسي تأثير ابعاد برند بر وفاداري مشتريان (PDF - Word)
 
لینک زیر کلیک کنید
 
https://20begir.com/product/
https://20begir.com
 
 
مقالات تحقیقاتی برای دانلود رايگان بررسي تأثير ابعاد برند بر وفاداري مشتريان بیان شده در یافته
 
دانلود رايگان بررسي تأثير ابعاد برند بر وفاداري مشتريان نمونه سوالات فنی حرفه ایتوضیحات قسمتی از بررسي تأثير ابعاد برند بر وفاداري مشتريان پرسشنامه ای که در اختیار شما قرار گرفته جهت جمع آوری اطلاعات برای پژوهشی
 
دانلود
مبانی نظری وفاداري مشتری

جهت مشاهده و دانلود فایل به روی لینک زیر کلیک نمایید
دانلود مبانی نظری وفاداري مشتری

مبانی نظری وفاداري مشتری .فایل کامل مبانی نظری وفداری مشتری  پیشینه تحقیق وفااری مشتری پیشینه تحقیق وفاداري مشتری مبانی نظری و پیشینه تحقیق برای فصل دوم پایان نامه بررسي تاثیر تداعی های برند بر اعتماد و وفاداري مشتريان. فصل دوم: ادبیات و پیشینه تحقیق مبانی نظری و پیشینه وفاداري مشتریمبانی نظری و پیشینه وفاداري مشتری(فصل دوم پ
 
کاربران عزیز ، در این بخش پاورپوینت برند و برندینگ Brand and Branding در ۳۹ اسلاید قابل ویرایش در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است که می توانید پس از پرداخت هزینه به صورت آنلاین، این محصول را دریافت کنید.
جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت برند و برندینگ،متن چند تا اسلاید را قرار می دهیم .
محتوای اسلاید ۴
فهرست مطالب:
مقدمه
تاریخچه
انواع نام برند
خصوصیات یک برند خوب
مدیریت برند
ساختار برند
چرخه حیات یک برند
هویت برند
تصویر برند
وفاداري نسب
اهمیت نام تجاری
و تاثیر آن در فروش محصولات و خدمات بهطور فزاینده‌ای در حال گسترش است و
آگاهی از شخصیت نام تجاری و ابعاد آن برای همه موسسات حایز اهمیت می‌باشد.به
همین دلیل در تحقیق حاضر به شناسایی ابعاد شخصیتی نام تجاری پرداخته شده و
تاثیر شخصیت نام تجاری بر رضایت، ارزش ادراکی، اعتماد و وفاداري به نام
تجاری مورد بررسي قرار می‌دهد.نتایج تحقیق حاکی از تاثیر مثبت و معنی
دار شخصیت نام تجاری بر رضایت و ارزش ادراکی و همچنین تاثیر معنی دار رضا
مبانی نظری وفاداري مشتری
جهت مشاهده و دانلود فایل به روی لینک زیر کلیک نمایید
دانلود مبانی نظری وفاداري مشتری

 وفاداري مشتری توضیحات: فصل دوم پژوهش کارشناسی ارشد و دکترا (پیشینه و مبانی نظری پژوهش) همرا با منبع نویسی درون متنی ب.وفاداري مشتری بررسي تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر وفاداري مشتری در شعب بانک در بخش اول مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری مورد بررسي قرار گرفته و شامل مواردی .مبانی نظری و پیشینه وفاداري مشتریمبانی نظری و پیشی
مبانی نظری وفاداري مشتری
جهت مشاهده و دانلود فایل به روی لینک زیر کلیک نمایید
دانلود مبانی نظری وفاداري مشتری

وفاداري مشتری بررسي تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر وفاداري مشتری در شعب بانک در بخش اول مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری مورد بررسي قرار گرفته و شامل مواردی .مبانی نظری و پیشینه وفاداري مشتری(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری): دستیابی به رضایت مشتريان و به تبع آن کسب وفاداري آنان از دیرباز برای سازمانهای وفاداري مشتريان- مبا
مرتب و کامل است)
فهرست مطالب
عنوان                                                                                                             صفحه
فصل اول: کلیات تحقیق
1-1) مقدمه. 3
1-2)  بیان مسئله. 4
1-3) ضرورت و اهمیت تحقیق. 7
1-4) چهارچوب نظری تحقیق. 8
1-5) سوالات تحقیق. 9
1-5-1) سوال اصلی 9
1-5-2) سوالات فرعی 10
1-6) فرضیه‌های تحقیق. 10
1-6-1) فرضیه‌های اصلی 11
1-6-2) فرضیه‌های فرعی 11
1-7) تعریف متغیرهای تحقیق. 12
1-7-1) وفاداري برند. 12
1-7-2)  شخصیت برند. 12
1-7-3)
 
 
 
 
 
 
 
۱-۲) اهمیت و ضرورت تحقیق
 
 
تحقیقات نشان می‌دهند که دریافت خدمات با کیفیت مطلوب، ارتباط موثر با مشتری، تصویر برند، رفتار به روشی مثبت، تصویر شرکت، و تبلیغات شفاهی مثبت، بر تصمیم و قصد خرید مشتريان تأثير می‌گذارد. هتل‌هایی که از سطوح بالاتر رضایت و وفاداري مشتريان برخوردارند همواره توانمندتر و در بلندمدت موفق‌ترند. بر این اساس بررسي عوامل موثر بر رضایت و وفاداري، شناسایی نقاط قوت و ضعف از دیدگاه مشتريان، تعیین شاخص‌های رضای
برطبق جدول2-1 وفاداري مشتريان بر اساس خصیصه های رفتاری و نگرشی مشتريان طبقه بندی می‎شوند:
جدول  2-1) طبقه بندی وفاداري به برند توسط مصرف کنندگان، مطابق با خصیصه های
رفتاری و نگرشی (روشندل، 1388، ص 33)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
وفاداري رفتاری

وفاداري نگرشی 
 
استفاده کنندگان منفرد
استفاده کنندگان چند گانه
افرادی که از برند استفاده می‎کنند

قوی
وفادار به برند
تنوع طلب
خریذاران بالقوه

ضعیف
خریدار مجبور شده
تمایل به معامله
بی تفاوت

 
2-1-4) ابعاد اندازه گ
بعد مالی
 
از بعد مالی ارزش ویژه برند را می توان به عنوان مابه التفاوت عواید مالی یک محصول که یک بار با برند و یک بار بدون هیچ برندی عرضه می گردد تعریف نمود. مطمئنا محصولی که با یک برند خاص عرضه می گردد با افزایش یا کاهش ارزش برای مشتری و  نتایج مالی برای سازمان توامان خواهد بود، این همان چیزی است که تحت عنوان بعد مالی ارزش ویژه برند تعریف می گردد(پرهیزگار و ابراهیمی،1391).
3- بعد مرکب :
در بعد مرکب به ارزش ویژه برند به گونه ای نگاه می شود که هر دو ب
پکیج آموزش word 2013 به زبان فارسی + فیلم کامل
 
پکیج آموزشی office 2013  بخش word 2013  + فیلم کامل
 
 
دانلود کنید
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وب
فیلم آموزش word 2013 به زبان فارسی - EDU Networkwww.edunetwork.ir › index.php › 2016/05/15 › teach_word2013۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ - در فیلم آموزش ورد ۲۰۱۳ به زبان فارسی سعی شده است که قسمت های اصلی و کاربردی ورد به زبان ساده بیان شده است. این مجموعه آموزشی کاملا رايگان است.
دانلود کتاب آموزش word 2013 به زبان فارسی - س
برندینگ یا همان برند سازی یکی از مهم‌ترین ابعاد هر کسب‌وکاری، کوچک یا بزرگ، خرده‌فروش یا ‌بنگاه به بنگاه» (B2B)، است. در بازار رقابتی امروز، استراتژی برند قوی و مؤثر، مزیت عمده‌ای به شمار می‌رود. اما برند سازی واقعا چه معنایی دارد و چگونه بر کسب‌وکار شما اثر می‌گذارد؟به زبان ساده، برندِ شما، اعتبار شما در نزد مشتری است. برند به مشتريان شما می‌گوید که چه انتظاری از محصولات و خدمات شما داشته باشند و اینکه تفاوت آنچه شما ارائه می‌دهید با
برندینگ یا همان برند سازی یکی از مهم‌ترین ابعاد هر کسب‌وکاری، کوچک یا بزرگ، خرده‌فروش یا ‌بنگاه به بنگاه» (B2B)، است. در بازار رقابتی امروز، استراتژی برند قوی و مؤثر، مزیت عمده‌ای به شمار می‌رود. اما برند سازی واقعا چه معنایی دارد و چگونه بر کسب‌وکار شما اثر می‌گذارد؟به زبان ساده، برندِ شما، اعتبار شما در نزد مشتری است. برند به مشتريان شما می‌گوید که چه انتظاری از محصولات و خدمات شما داشته باشند و اینکه تفاوت آنچه شما ارائه می‌دهید با
شاخص رضایت مشتری
تمایل وسیعی در بین کشورهای توسعه یافته و رو به توسعه وجود دارد که شاخص رضایت مشتری (سی. اس. ای) را برای سطح خرد (بنگاه)، ملی و بین المللی تعریف نمایند و صنایع و بنگاه های خود را با آن مبنا مورد ارزیابی قرار دهند. اهمیت این شاخص تا بدان جاست که این کشورها این معیار را نه تنها برای سازمان ها و صنایع مختلف بلکه به صورت ملی مورد بررسي قرار داده و جایگاه شاخص ملی رضایت مشتريان را هم بهای تولید ناخالص ملی دانسته و از نتایج آن در برنامه
ارزش ویژه برند
هر ساله توسط موسسات معتبر جهانی در مورد برندهای مختلف بین المللی اندازه
گیری می‌شود اما در این میان این ارزش گذاری از دید مشتری از اهمیت بالایی
برای شرکت‏‌‌های برخوردار است، زیرا در نهایت موفقیت و ماندگاری آنها در
گرو مشتريان آنان است.با توجه به تفاو تهای فرهنگی، اجتماعی،
روانشناختی محیطی کشورهای مختلف در مطالعه حاضر به ارزیابی عوامل موثر بر
ارزش ویژه برند مبتنی بر نظر مصرف کننده که شامل عوامل قیمت، تبلیغات،
ترفیع،
آکر در سال 1996 موضوع هویت برند را مطرح می‌کند و ابعادی را معرفی می‌کند که هویت یک برند را معرفی می‌کند. برطبق نظر آکر، این ابعاد عبارتند از:
برند به مثابه محصول
برند به مثابه سازمان
برند به مثابه شخص
برند یه مثابه سمبل.
هویت برند تعیین کننده فردیت، آرمانها و اهداف، ارزشها و علائم شناسایی برند تجاری است (آکر، 1996).
2-1-) تصویر برند
تصویر برند، مفهومی دریافتنی و ادراکی است. آن نتیجه ی تعبیر مصرف کنندگان از تمام علائم منعکس شده توسط برند نام برند،
عنوان انگلیسی مقاله: Effects of brand love, personality and image on word of mouth
عنوان فارسی مقاله: تاثیرات ، هویت و تصویر محبوبیت برند ، در اذهان عمومی: برند های مد در میان مصرف کنندگان جوان
دسته: اقتصاد
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 17
جهت دانلود رايگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:

هدف – در حوزه ارتباطات مشتری با برند، محبوبیت برند مد رو
پایان نامه بررسي عوامل موثر بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری از دیدگاه مشتريان بر اساس مدل آکرمتن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی(MA) گرایش: مالی موضوع بررسي عوامل موثر بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری از دیدگاه مشتريان بر اساس مدل آکر مطالعه موردی: موسسه مالی و اعتباری مهر استاد مشاور: سرکار خانم نیلوفر ایمان خان […]پایان نامه ارشد: تاثیر ارزش ویژه نام
وفاداري خدماتی
وفاداري به خدمت مفهومی متفاوت با دیگر سازه­های وفاداري است و تعاریف متعددی از آن وجود دارد. جدول2-1 برخی از این تعاریف را ارائه کرده است. سیندر[1] معتقد است که مفهوم وفاداري به خدمت پیچیده­تر از وفاداري به برند است که به طور معمول، برای کالاها به کار برده می­شود. از دیدگاه وی، وفاداري به خدمت وماً با اشکال دیگر وفاداري –مثل وفاداري به برند، وفاداري به فروشگاه و یا وفاداري به تأمین کننده- تطبیق پیدا نمی­کند. اشنایدر[2] عنوان م
فرمت: ppt
تعداد اسلاید: 39
 
فهرست مطالب:
تعریف حقوق مالکیت معنوی
سابقه قانونگذاری در زمینه حمایت از حقوق مالکیت صنعتی در ایران
ضرورت حمایت از حقوق مالکیت معنوی
عوارض عدم حمایت از حقوق مالکیت معنوی
اهداف علامت تجاری
تعریف علایم تجاری
انواع علایم تجارتی
ویژگی های علایم مشهور
علایم جغرافیایی
علایم جمعی
تفاوت علایم جغرافیایی وعلایم جمعی
علایم غیر قابل ثبت
رویه ثبت
اعتبار علامت ثبت شده
اسم تجاری
تفاوت اسم تجاری وعلامت تجاری
واگذاری  علامت ثب
1-4 اهداف تحقیقهدف اصلی: شناخت رابطه ی بین تصویر ذهنی از برند و وفاداري مشتريان شعب بانک ملت نهاوند
اهداف فرعی:
هدف فرعی اول: شناخت رابطه ی بین تداعی برند و وفاداري مشتريان شعب بانک ملت نهاوند
هدف فرعی دوم: شناخت رابطه ی بین تمایز برند و وفاداري مشتريان شعب بانک ملت نهاوند
هدف فرعی سوم: شناخت رابطه ی بین وفاداري به برند و وفاداري مشتريان شعب بانک ملت نهاوند
فرضیه های تحقیق
 
1-6-1 فرضیه اصلی
 
بین تصویر ذهنی از برند و وفاداري مشتريان شعب بانک ملت
جدیدترین مقالات انگلیسی بازاریابی با ترجمه فارسی
دانلود ترجمه مقاله اسرار تجارت
دانلود ترجمه مقاله استراتژی برند و برند تجاری کارفرما در شرکت های خصوصی
دانلود ترجمه مقاله آموزش بازاریابی الکترونیکی در حال انتقال
دانلود ترجمه مقاله مدیریت توجه کارمندان و برندسازی داخلی
دانلود ترجمه مقاله مدیریت ارتباط با مشتری و رضایت مشتری
دانلود ترجمه مقاله تحولات نظری در مدیریت بازاریابی صنعتی

دانلود ترجمه مقاله مدیریت برند داخلی
دانلود ترجمه مق
For years, a well - known sonar sonar had discovered two giant pyramids at a depth of two thousand metres below. Currently, scientists who have been investigating the evil triangle have found a pyramid at a height of 200 meters in the Bermuda bed, where the material is crystal and passes through the light. It's interesting to know that there are two large holes at the top of each of these glass pyramids. Water caused the water to pass rapidly through the second hole, causing large and large waves.***@reza.rr.gh.97
ثبت برند درکرج
یکی دیگر از فعالیت های موسسه همای راستین میهن در زمینه ثبت, مربوط به ثبت برند می باشد,موسسه همای راستین میهن یک موسسه متخصص و مجرب در زمینه ی ثبت برند در کرج  می باشد,شرکت ها و کارخانجات برای ثبت برند تجاری خود بایستی به یک موسسه معتبر و متخصص مراجه کنند تا برند خود را به صورت قانونی ثبت نمایند در این مقاله درباره برند و چگونگی ثبت برند توضیح داده می شود.
برند چیست؟
در ابتدا و قبل از توضیحات درباره ثبت برند , به معرفی برند م
برند ها می‌ت وانند ارزش و قدرتی در بازار، ورای آنچه که بوسیله ویژگی‏‌‌های ذاتی محصول ایجاد می‌شود را فراهم نمایند.ارزش
ویژه برند باعث افزایش کارایی برنامه‏‌‌های بازاریابی و وفاداري مشتريان
به برند می‌شود، هزینه فعالیت‏‌‌های ترفیعی را کاهش می‌دهد و از طریق گسترش
برند، سکویی برای رشد و توسعه آن ایجاد می‌کند.بنابراین ارزش ویژه برند باعث سودآوری برند می‌شود و برای سازمان جریان نقدی ایجاد می‌کند.تحقیق حاضر در پی یافتن رابطه بین ا
دانلود پایان نامه ارشد: تاثیر ابعاد برند خدمات بر وفاداري برند در صنعت بیمهپایان نامه ارشد: توسعه مدل وفاداري برند با تبیین نقش شخصیت برند و مسئولیت اجتماعی برندمتن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته : مدیریت بازرگانی گرایش : بازاریابی بین الملل عنوان : توسعه مدل وفاداري برند با تبیین نقش شخصیت برند و مسئولیت اجتماعی برندپایان نامه تأثير هویت برند بر وفاداري مشترياندانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت واحد نراق
تاریخچه برند دلسی
در زمینه چمدان و ساک ، انواع کیف های اداری ، لپ تاپ و کوله پشتی یکی از برند های بسیار معتبر برند فرانسوی دلسی است که این برند تحت لیسانس این کشور در چین تولید می شود با وجود گذشت حدود 70 سال از تاسیس این برند اما با به کارگیری تکنولوژی های جدید و طراحی های منحصر به فرد وکیفیت بالای محصولات همچنان تلاش در جلب رضایت مشتريان دارد و دغدغه مشتريان از مشکلات چمدان را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده است.
ادامه مطلب
تاریخچه برند دلسی
در زمینه چمدان و ساک ، انواع کیف های اداری ، لپ تاپ و کوله پشتی یکی از برند های بسیار معتبر برند فرانسوی دلسی است که این برند تحت لیسانس این کشور در چین تولید می شود با وجود گذشت حدود 70 سال از تاسیس این برند اما با به کارگیری تکنولوژی های جدید و طراحی های منحصر به فرد وکیفیت بالای محصولات همچنان تلاش در جلب رضایت مشتريان دارد و دغدغه مشتريان از مشکلات چمدان را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده است.
ادامه مطلب
تاریخچه برند دلسی
در زمینه چمدان و ساک ، انواع کیف های اداری ، لپ تاپ و کوله پشتی یکی از برند های بسیار معتبر برند فرانسوی دلسی است که این برند تحت لیسانس این کشور در چین تولید می شود با وجود گذشت حدود 70 سال از تاسیس این برند اما با به کارگیری تکنولوژی های جدید و طراحی های منحصر به فرد وکیفیت بالای محصولات همچنان تلاش در جلب رضایت مشتريان دارد و دغدغه مشتريان از مشکلات چمدان را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده است.
ادامه مطلب
دانلود همه پایان نامه ها درباره رضایت مشتریرضایت مشتری، ارزیابی مشتری پس از خرید یک خدمت است، که از تجربه مصرف حاصل شده است. رضایت مشتری را می توان به عنوان بنیان نهایی در بازاریابی مدرن تلقی کرد، به طوریکه موفقیت بنگاه در گرو شناسایی و ی رضایت بخش نیازها و خواسته های مشتری برتر از رقباست(رنجبریان وهمکاران، 1388،ص65). دستیابی به رضایت […]پایان نامه تأثير رضایت مشتريان داخلی بر کیفیت خدمات شهرداریدانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی
دانلود خلاصه کتاب مدیریت منابع انسانی سید جوادین
 
دانلود خلاصه کتاب مدیریت منابع انسانی جوادین
 
 
 
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وب
دانلود خلاصه کتاب مدیریت منابع انسانی سید رضا سید جوادین pdftamasha.com › list › دانلود-خلاصه-کتاب-مدیریت-منابع-انسانی-سید-.دانلود خلاصه کتاب مدیریت منابع انسانی سید رضا سید جوادین pdf - تماشا.
دانلود خلاصه کتاب مدیریت منابع انسانی سید رضا سید جوادین .ketabdownloadpdf1.blog.ir
ارزش ویژه برند



یک برند قوی با ارزش ویژه مثبت، مزایای متعددی مانند حاشیه سودبالاتر،
فرصت‏‌‌های تعمیم برند، اثربخشی ارتباطات قوی تر، ترجیح و قصدهای خرید
بالاتر مصرف کننده دارد.مطالعات و تحقیقات صورت گرفته در حوزه مدیریت
برند، نقش و تاثیرات این شاخه از علم بازاریابی بر عملکرد، سطح سودآوری و
ارزش کسب و کار برای ذینفعان را مورد تاکید قرار می‌دهد.شرکت‏‌ها برای
حفظ و ادامه بقای خود باید
روانی (نگرشی) و یا انگیزه مجدد خرید می گویند.
وفاداري رفتاری خیلی با ارزش است زیرا به معنی فروش است؛ وفاداري نگرشی نیز  با خیلی ارزش است زیرا وفاداري نگرشی و رفتاری به مقدار زیادی به هم وابسته اند (مرادی و همکارانش، 1390، ص36).
 
فولرتون[1] (2003) ، وفاداري مشتريان را شامل دو بعد می داند:
وفاداري رفتاری: که قصد مشتريان به خرید مجدد خدمت و محصول از ارائه دهنده خدمت و قصد آن ها در حفظ روابط با عرضه کننده است.
وفاداري نگرشی: که سطح وابستگی روانی و دفاع نگر
ارزش ویژه برند

یک برند قوی با ارزش ویژه مثبت، مزایای متعددی مانند حاشیه سودبالاتر،
فرصت‏‌‌های تعمیم برند، اثربخشی ارتباطات قوی تر، ترجیح و قصدهای خرید
بالاتر مصرف کننده دارد.مطالعات و تحقیقات صورت گرفته در حوزه مدیریت
برند، نقش و تاثیرات این شاخه از علم بازاریابی بر عملکرد، سطح سودآوری و
ارزش کسب و کار برای ذینفعان را مورد تاکید قرار می‌دهد.شرکت‏‌ها برای
حفظ و ادامه بقای خود باید بر کسب مزیت‏‌‌های رقابتی و جلب رضایت هرچه
بیشتر م
آموزش کامل  ورد 2013 pdf
 
 
دانلود آموزش کامل  ورد 2013 pdf
 
 
 
دانلود
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وب
[PDF]Word 2013it.rums.ac.ir › uploads › rums_learn-word-2013PDF)منتظـر آمـوزش کامـل این. بخـش بمانیـد( بـرای خـارج شـدن از این حالـت بـر روی Close کلیـک کنید. حالت Draft صفحات را بدون فاصله و تنها با نقطه چین به شما نمایش می .
کتاب آموزش حرفه ای Word 2013 + دانلود - YJCwww.yjc.ir › فضای مجازی › اخبار داغ فضای مجازی۲ آبان ۱۳۹۲ - کتاب آموزش حرفه ای ورد 20
 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت پردیس بین المللی ارس گروه مدیریت   پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت اجراییEMBA-گرایش بازاریابی عنوان بررسي عوامل تاثیرگذار در استفاده مشتريان از خدمات بانکداری اینترنتی: تلفیق مدل پذیرش فناوری و مدل رفتار برنامه ریزی شده (شواهدی از شعب بانک ملت استان […]پایان نامه بررسي عوامل مؤثر بر ریسک اعتباری و کاهش مطالبات معوق بانکی متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رش
پاورپوینت ایجاد، نگهداری و ارتقای برند
افزایش میزان وفاداري مشتريان به شرکت از طریق ایجاد برند یاری رساندن برند قوی به موفقیت پروسه‏‌‌های بازاریابی شرکت افزایش مضاعف اعتبار سازمان تولید ثروت و درآمد بیشتر مهم‌ترین دلیل انتخاب شرکت در ذهن مشتريان جلب اعتماد مشتريان و تبدیل شرکت به انتخاب اول ایشان نگهداری از شرکت در تنگناهای اقتصادی و فنی هدف بخشیدن برند قدرتمند به توسعه فعالیت‏‌‌های شرکت و الهام بخش بودن برای کارکنان سازمان ایجاد
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

تبلیغات متنی